24-10-18 02 ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ & ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΤΑΜΟΣ





Leonidas – Olntrich
Stamos
Experience
 SEPTEMBER 2012 – SEPTEMBER 2018
Head of the Service Department and After Sales
Support, MEDICAL SERVICE.
 September 2018 – September 2021
Head of Marketing and Online Presence, MEDICAL
SERVICE.
 September 2018 – today
Quality System Manager for ISO 13485:2016 and ISO
9001:2015, MEDICAL SERVICE.
 September 2018 – Today
Head of Sales in Medical Devices and Medical
Consumables, MEDICAL SERVICE.
 September 2018 – Today
CEO-COO, MEDICAL SERVICE.
Sidagmatarxou Davaki
3-5, Abelokipoi, Athens,
Greece, 11526
+30 6983828791,
lewstamos@gmail.com /
info@medicalservice.gr
https://www.linkedin.co
m/in/leonidas-stamos-
5729461aa/
Medicalservice.gr /
Hatse.gr
 July 2024 – Today
Secretary General / FIA Club Correspondent for Hatse
S.A.
Education
 October 2012 - May 2020
Biomedical Technology Engineer, UNIVERSITY OF WEST
ATTICA.
 November 2019 – Today
Krav Maga Instructor, IKMF Greece.
 November 2019 – Today
Data Protection Officer Seminar by TUV Hellas.
Languages
 Greek
 English
 Czech


///////////////////////////////////////////////////////////

Η Συμβολή της Κλασικής-Πρακτικής Φιλοσοφίας
στην Ανάπτυξη Αισθήματος Παγκόσμιας Ευθύνης σε
σχέση με Μείζονα Διεθνή Προβλήματα.
Αγαπητοί παρευρισκόμενοι,
Καλησπέρα σας. Είναι τιμή μας που βρισκόμαστε σήμερα εδώ μαζί σας. Ονομάζομαι
Αβραάμ Παπαδόπουλος, Γενικός Γραμματέας της Διεθνής Ένωσης Λογοτεχνών,
Βετεράνος Παλαιστής Ελευθέρας Πάλης και Πρόεδρος της Ελληνικής Λέσχης
Παροχής Υπηρεσιών Αυτοκίνητου και Τουρισμού και υπεύθυνος για θέματα οδικής
ασφάλειας στην Ελλάδα ως εκπρόσωπος στη Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου
(FIA). Πραγματοποιούμε μία έρευνα τα τελευταία χρόνια , που ενσωματώνει τον
αθλητισμό και την φιλοσοφία για την βελτιστοποίηση της καθημερινότητάς μας και
για αυτό το λόγω υποστηρίζουμε ακράδαντα πως η εφαρμογή της πρακτικής
φιλοσοφίας στις ζωές μας θα έχουν δραστικά αποτελέσματα στην καταπολέμηση
θεμάτων όπως οι ζωές που χάνονται κάθε χρόνο στο οδικό δίκτυο και την επίλυση
αυτού του μείζον διεθνούς προβλήματος.
Την συνέχεια και την περιληπτική ανάλυση αυτού του θέματος θα αναλάβει ο κύριος
Λεωνίδας Στάμος Γενικός Γραμματέας της Λέσχης μας, επιχειρηματίας, ερασιτέχνης
παλαιστής και εκπαιδευτής του συστήματος αυτοάμυνας Krav Maga.
Συνήθως την σημερινή εποχή οι τρόποι διδαχής και εκπαίδευσης που εφαρμόζονται,
αφορούν κυρίως την ενίσχυση της λογικής νοημοσύνης ή αλλιώς IQ με τρόπους όπως
σταυρόλεξα, sudoku αλλά και την μελέτη των φυσικών και κοινωνικών επιστημών που
διδάσκονται στα σχολεία και όχι τόσο πολύ της συναισθηματικής νοημοσύνης
δηλαδή του EQ αλλά και της καλλιέργειας της διαίσθησης των ανθρώπων. Παρόλου
που η εφαρμογή ανάπτυξης του IQ έχει σίγουρα θετικά αποτελέσματα για το άτομο
αλλά και τον περίγυρο του γενικά, θεωρούμε πως δεν είναι αρκετό και εφαρμόσιμο
σε όλους τους ανθρώπους στο σύνολό τους.
Για την απόδειξη του ανωτέρου αξιώματος θα ήθελα να φέρω ένα πολύ απλό
παράδειγμα και αυτό είναι πως δεν μπορούμε να κρίνουμε αλλά και να αναπτύξουμε
τη νοημοσύνη του καθενός μονόπλευρα. Εάν παρατηρήσουμε τη φύση και τα
φαινόμενά της, δεν μπορούμε σίγουρα να ισχυριστούμε πως ένας χιμπατζής είναι πιο
έξυπνος από ένα ψάρι γιατί έχει την δυνατότητα να αναρριχάται σε δέντρα. Με τον
ίδιο τρόπο δεν είναι σοφό να προωθούμε μόνο διαδικασίες ενίσχυσης της λογικής
νοημοσύνης καθώς κάθε άτομο είναι μοναδικότητα και η ισορροπία μεταξύ IQ και EQ
εντός του εαυτού του είναι σχετική και χρήζει μελέτης. Ούτε επίσης να εξυψώνουμε
την λογική έναντι του συναισθήματος, της πνευματικότητας και της φαντασίας μας.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως ο πρώτος άνθρωπος που προχωράει σε μια
ανακάλυψη, παραδείγματος χάρι, η ανακάλυψη του τροχού για να μπορεί να
διευκολύνει τις μεταφορές του, δεν το παρατήρησε κάπου ούτε το αντέγραψε μα το
φαντάστηκε στο μυαλό του και το συνέλαβε σε κάποια άλλη διάσταση, διαφορετική
από τις κλασικές που αντιλαμβανόμαστε σαν ανθρώπινα όντα και ονομάζουμε
Ευκλείδειο χώρο.
Προφανώς για την τελειοποίηση αυτής της εφεύρεσης λαμβάνοντας υπόψιν την
χρήση της σε διαφορετικό περιβάλλον, διαφορετικές εποχές του χρόνου κλπ.
χρειάστηκε να χρησιμοποιηθεί η λογική ο ορθολογισμός, οι γνώσεις μαθηματικών και
μηχανικής, μα είναι σίγουρο πως η φαντασία και η πνευματικότητα γεννάει την
λογική και όχι αντίθετα.
΄Έτσι μιας και η πρακτική φιλοσοφία αφορά κυρίως θέματα που έχουν εφαρμογές
στη ζωή, όπως η μελέτη των αξιών, των κανόνων, της πολιτικής, της τέχνης είναι
εξαιρετικά χρήσιμο να την εφαρμόσουμε με τις πράξεις μας, ώστε να βελτιωθούμε
κατάλληλα, να λαξεύσουμε τον εαυτό, να αυξήσουμε την ενσυναίσθηση και τη
διαίσθησή μας αλλά και να εξελίξουμε τα επίπεδα συνειδητότητας μας.
Την τελευταία 7ετία ενσωματώσαμε μία συγκεκριμένη μέθοδο που είναι αρκετά
εκτενείς για να αναλυθεί αυτή τη στιγμή αλλά ουσιαστικά εφαρμόζει κομμάτια
πρακτικής φιλοσοφίας, την συναισθηματική νοημοσύνη και την λογική του Ελληνικού
πνεύματος ‘’νους υγιής, εν σώματι υγιή’’ και τα εφαρμόσαμε σε θεατρικές ομάδες ,
αθλητικούς συλλόγους , εταιρικά σχήματα και συλλόγους ιστορικών αυτοκινήτων και
παρατηρήσαμε εκπληκτικά αποτελέσματα.
1. Στα θεατρικά σχήματα διαπιστώθηκε ευκολότερη εκμάθηση του κειμένου και
καλύτερη λειτουργικότητα στην κατανόηση των βαθύτερων νοημάτων και
γαλούχηση ευθύνης έναντι του ακροατή και της γενικής φύσης των
προβλημάτων που αναλύονται και εκφράζονται μέσω του έργου που
ενσαρκώνει ο εκάστοτε ηθοποιός ή η συνολική ομάδα.
2. Στους αθλητικούς συλλόγους τα αποτελέσματα ήταν η εναρμόνιση της
θελήσεως του πνεύματος με την λειτουργική κινητικότητα του σώματος,
δραματική βελτίωση της κατανόησης των οδηγιών που λαμβάνουν οι
ασκούμενοι, έλλειψη των αρνητικών σκέψεων και προδιαθέσεων,
συνειδητοποίηση στόχων, την απορροφητικότητα νέων γνώσεων και φυσικά
της ζέσης μας για προσφορά στην κοινωνία και γενικά.
3. Στα εταιρικά σχήματα αυτό που παρατηρήθηκε πρώτα ήταν η αύξηση της
αποδοτικότητας, βελτίωση θέσεων στην αγορά, κοινωνικοποίηση αλλά και
βελτιστοποίηση της διείσδυση των σχέσεων του ανθρωπίνου δυναμικού και
εσωτερικά και εξωτερικά της εταιρείας, επίτευξη εταιρικών και στρατηγικών
στόχων, αντιμετώπιση και εξάλειψη διαφόρων εσωτερικών προβλημάτων και
τέλος συνειδητοποίηση ομαδικού πνεύματος με σκοπό την επιτυχία. Είναι
σημαντικό να τονιστεί πως η πλειοψηφία του ανθρωπίνου δυναμικού θέλησε
εκτός ωραρίου εργασίας να συνεισφέρει για το κοινό καλό και την
βιωσιμότητα της εταιρείας ή το συλλόγου.
Έτσι ένα άτομο που εφαρμόζει αυτά τα κομμάτια της κλασικής και πρακτικής
φιλοσοφίας, μεταμορφώνεται σε ένα συνειδητοποιημένο άνθρωπο, με γνώθις
εαυτόν, που αναγνωρίζει πως όλες οι επιλογές του έχουν επιπτώσεις, δεν είναι
δικαιωματιστής και κυρίως μπορεί να απελευθερωθεί από τον εγωκεντρισμό του, τα
νοητικά όρια που εφαρμόζει στον εαυτό του και τον περιορίζουν αλλά και να γίνει
αρωγός σε όλους τους κοινωνικούς κύκλους που ανήκει είτε αυτό αφορά το εταιρικό
- αθλητικό του περιβάλλον όπως αναφέρθηκε παραπάνω αλλά και στο κομμάτι της
οδικής του ασφάλειας. Θα έχει την υπομονή να μην παρκάρει σε διαβάσεις πεζών, να
μην αναπτύσσει ιλιγγιώδη ταχύτητα και να εφαρμόζει τον κώδικα οδικής
κυκλοφορίας όπως πρέπει χωρίς να χρειάζεται να αστυνομεύεται συνεχώς. Και
κυρίως όταν λόγω αμελείας ή λάθους δημιουργήσει ένα ατύχημα, θα μπορεί να
αναλάβει το βάρος των ευθυνών του και θα συνδράμει όσο το δυνατόν καλύτερα
στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Κλείνοντας θα ήθελα και πάλι να σας ευχαριστήσω για το χρόνο σας και την
υπομονή σας για το προαναφερθέντω πόνημα. Είναι καθήκον μας να θεωρώ να
προάγουμε την κλασική και πρακτική φιλοσοφία στις ζωές μας και στις ζωές των
συνανθρώπων μας ώστε να συνδράμουμε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο υπέρ του
κοινωνικού καλού ο καθένας στον τομέα ειδικότητας του, ιδιαίτερα στις μέρες που
διανύουμε.

///////////////////////////////////////////////////////////////

The Contribution of Classical-Practical
Philosophy to the Development of a
Sense of Global Responsibility in relation
to Major International Problems
(Summary).
It is undeniable that the contribution of classical and practical philosophy to
our lives can develop a sense of global responsibility and solve various
international problems, giving basis not only to the development of logic but
also imagination, spirituality and intuition recognizing that imagination breeds
logic and not the other way around.
Our approach is based on our experience in sports clubs, corporate groups,
theater groups and of course road safety since this is the range of our
experience and knowledge.

/////////////////////////////////////////////////////////////

The Contribution of Classical-Practical
Philosophy to the Development of a
Sense of Global Responsibility in relation
to Major International Problems.
Dear attendees,
Good evening to everyone. It is an honour to be here with you today. My name
is Avraam Papadopoulos, Secretary General of the International Union of
Writers, Veteran Wrestler and President of the Hellenic Car and Tourism
Service Club and responsible for road safety issues in Greece as a
representative to the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA). We have
been conducting a research for the past few years that integrates sports and
philosophy to optimize our daily lives and for this reason we strongly support
that the application of practical philosophy in our lives will have drastic results
in combating issues such as the lives lost every year on the road and solving
this major international problem.
The follow-up and summary analysis of this topic will be undertaken by Mr.
Leonidas Olntrich Stamos, General Secretary of our Club, businessman,
amateur wrestler and trainer of the Krav Maga self-defence system.
Usually nowadays the methods of teaching and education that are applied
mainly concern the strengthening of logical intelligence or otherwise IQ in
ways such as crosswords, sudoku but also the study of the natural and social
sciences that are taught in schools and not so much the emotional intelligence
that is the EQ but also the cultivation of people's intuition. Although the
application of IQ development certainly has positive results for the individual
and his environment in general, we believe that it is not sufficient and
applicable to all people as a whole.
For the proof of the higher axiom, I would like to bring a very simple example
and that is that we cannot judge but also develop the intelligence of each
person unilaterally. If we observe nature and its phenomena, we cannot
definitely claim that a chimpanzee is smarter than a fish because it has the
ability to climb trees. In the same way it is not wise to promote only logical
intelligence enhancement procedures as each person is unique and the
balance between IQ and EQ within himself is relative and needs to be studied.
Nor should we elevate reason over our emotion, spirituality, and imagination.
It is important to note that the first man to make a discovery, for example, the
invention of the wheel to facilitate his transportation, did not observe it
somewhere or copy it, but imagined it in his mind and captured it in some
other dimension , different from the classical ones that we perceive as human
beings and call Euclidean space.
Obviously, for the perfecting of this invention, taking into account its use in
different environments, different periods of time, etc., it was necessary to use
logic, rationality, knowledge of mathematics and mechanics, but it is certain
that imagination and spirituality give birth to logic and not the other way
around.
So since practical philosophy mainly concerns issues that have applications
in life, such as the study of values, rules, politics, art, it is extremely useful to
apply it with our actions, so that we can improve ourselves appropriately,
carve ourselves , to increase our empathy and intuition but also to evolve our
levels of consciousness.
In the last 7 years we have integrated a specific method that is extensive
enough to be analysed at the moment but essentially applies pieces of
practical philosophy, emotional intelligence and the logic of the Greek spirit
"healthy mind, healthy body" and we applied them to theatre groups, sports
clubs, corporate bodies and historic car clubs and we have seen amazing
results.
1. In theatrical forms it was found easier to learn the text and better
functionality in understanding the deeper meanings and fostering
responsibility towards the listener and the general nature of the problems that
are analysed and expressed through the work embodied by the individual
actor or the overall group.
2. In the sports clubs the results were the harmonization of the will of the spirit
with the functional mobility of the body, a dramatic improvement in the
understanding of the instructions received by the trainees, a lack of negative
thoughts and predispositions, awareness of goals, the absorption of new
knowledge and of course enthusiasm us for contribution to society and in
general.
3. In corporate schemes, what was observed first was the increase in
efficiency, improvement of positions in the market, socialization but also
optimization of the penetration of human resources relations both internally
and externally of the company, achievement of corporate and strategic goals,
elimination of various internal problems and finally awareness of team spirit
for the purpose of success. It is important to emphasize that most of the
workforce wanted to contribute outside of working hours for the common
good and the sustainability of the company or club.
Thus, a person who applies these pieces of classical and practical philosophy,
transforms into a self-aware person, with self-knowledge, who recognizes that
all his choices have consequences, is not a entitled person and above all, can
be freed from his egocentrism, mental limits that he applies to himself and
limit him but also to become a helper in all the social circles he belongs to,
whether this concerns his corporate - sports environment as mentioned above
but also in the part of his road safety activities. He will have the patience not to
park in pedestrian crossings, not to develop breakneck speed and to apply the
road traffic code properly without having to be constantly policed. And
especially when due to negligence or error he creates an accident, he will be
able to take the burden of his responsibilities and help as best as possible in
the situation he is in.
In closing, I would like to thank you again for your time and patience
regarding the above-mentioned matter. I think it is our duty to promote
classical and practical philosophy in our lives and in the lives of our fellow
human beings so that we can contribute in the best possible way for the social
good each one in his field of specialty, especially in these days.

////////////////////////////////////////////////////////

Η Συμβολή της Κλασικής-Πρακτικής Φιλοσοφίας
στην Ανάπτυξη Αισθήματος Παγκόσμιας Ευθύνης σε
σχέση με Μείζονα Διεθνή Προβλήματα.
Αγαπητοί παρευρισκόμενοι,
Καλησπέρα σας. Είναι τιμή μας που βρισκόμαστε σήμερα εδώ μαζί σας. Ονομάζομαι
Αβραάμ Παπαδόπουλος, Γενικός Γραμματέας της Διεθνής Ένωσης Λογοτεχνών,
Βετεράνος Παλαιστής Ελευθέρας Πάλης και Πρόεδρος της Ελληνικής Λέσχης
Παροχής Υπηρεσιών Αυτοκίνητου και Τουρισμού και υπεύθυνος για θέματα οδικής
ασφάλειας στην Ελλάδα ως εκπρόσωπος στη Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου
(FIA). Πραγματοποιούμε μία έρευνα τα τελευταία χρόνια , που ενσωματώνει τον
αθλητισμό και την φιλοσοφία για την βελτιστοποίηση της καθημερινότητάς μας και
για αυτό το λόγω υποστηρίζουμε ακράδαντα πως η εφαρμογή της πρακτικής
φιλοσοφίας στις ζωές μας θα έχουν δραστικά αποτελέσματα στην καταπολέμηση
θεμάτων όπως οι ζωές που χάνονται κάθε χρόνο στο οδικό δίκτυο και την επίλυση
αυτού του μείζον διεθνούς προβλήματος.
Την συνέχεια και την περιληπτική ανάλυση αυτού του θέματος θα αναλάβει ο κύριος
Λεωνίδας Στάμος Γενικός Γραμματέας της Λέσχης μας, επιχειρηματίας, ερασιτέχνης
παλαιστής και εκπαιδευτής του συστήματος αυτοάμυνας Krav Maga.
Συνήθως την σημερινή εποχή οι τρόποι διδαχής και εκπαίδευσης που εφαρμόζονται,
αφορούν κυρίως την ενίσχυση της λογικής νοημοσύνης ή αλλιώς IQ με τρόπους όπως
σταυρόλεξα, sudoku αλλά και την μελέτη των φυσικών και κοινωνικών επιστημών που
διδάσκονται στα σχολεία και όχι τόσο πολύ της συναισθηματικής νοημοσύνης
δηλαδή του EQ αλλά και της καλλιέργειας της διαίσθησης των ανθρώπων. Παρόλου
που η εφαρμογή ανάπτυξης του IQ έχει σίγουρα θετικά αποτελέσματα για το άτομο
αλλά και τον περίγυρο του γενικά, θεωρούμε πως δεν είναι αρκετό και εφαρμόσιμο
σε όλους τους ανθρώπους στο σύνολό τους.
Για την απόδειξη του ανωτέρου αξιώματος θα ήθελα να φέρω ένα πολύ απλό
παράδειγμα και αυτό είναι πως δεν μπορούμε να κρίνουμε αλλά και να αναπτύξουμε
τη νοημοσύνη του καθενός μονόπλευρα. Εάν παρατηρήσουμε τη φύση και τα
φαινόμενά της, δεν μπορούμε σίγουρα να ισχυριστούμε πως ένας χιμπατζής είναι πιο
έξυπνος από ένα ψάρι γιατί έχει την δυνατότητα να αναρριχάται σε δέντρα. Με τον
ίδιο τρόπο δεν είναι σοφό να προωθούμε μόνο διαδικασίες ενίσχυσης της λογικής
νοημοσύνης καθώς κάθε άτομο είναι μοναδικότητα και η ισορροπία μεταξύ IQ και EQ
εντός του εαυτού του είναι σχετική και χρήζει μελέτης. Ούτε επίσης να εξυψώνουμε
την λογική έναντι του συναισθήματος, της πνευματικότητας και της φαντασίας μας.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως ο πρώτος άνθρωπος που προχωράει σε μια
ανακάλυψη, παραδείγματος χάρι, η ανακάλυψη του τροχού για να μπορεί να
διευκολύνει τις μεταφορές του, δεν το παρατήρησε κάπου ούτε το αντέγραψε μα το
φαντάστηκε στο μυαλό του και το συνέλαβε σε κάποια άλλη διάσταση, διαφορετική
από τις κλασικές που αντιλαμβανόμαστε σαν ανθρώπινα όντα και ονομάζουμε
Ευκλείδειο χώρο.
Προφανώς για την τελειοποίηση αυτής της εφεύρεσης λαμβάνοντας υπόψιν την
χρήση της σε διαφορετικό περιβάλλον, διαφορετικές εποχές του χρόνου κλπ.
χρειάστηκε να χρησιμοποιηθεί η λογική ο ορθολογισμός, οι γνώσεις μαθηματικών και
μηχανικής, μα είναι σίγουρο πως η φαντασία και η πνευματικότητα γεννάει την
λογική και όχι αντίθετα.
΄Έτσι μιας και η πρακτική φιλοσοφία αφορά κυρίως θέματα που έχουν εφαρμογές
στη ζωή, όπως η μελέτη των αξιών, των κανόνων, της πολιτικής, της τέχνης είναι
εξαιρετικά χρήσιμο να την εφαρμόσουμε με τις πράξεις μας, ώστε να βελτιωθούμε
κατάλληλα, να λαξεύσουμε τον εαυτό, να αυξήσουμε την ενσυναίσθηση και τη
διαίσθησή μας αλλά και να εξελίξουμε τα επίπεδα συνειδητότητας μας.
Την τελευταία 7ετία ενσωματώσαμε μία συγκεκριμένη μέθοδο που είναι αρκετά
εκτενείς για να αναλυθεί αυτή τη στιγμή αλλά ουσιαστικά εφαρμόζει κομμάτια
πρακτικής φιλοσοφίας, την συναισθηματική νοημοσύνη και την λογική του Ελληνικού
πνεύματος ‘’νους υγιής, εν σώματι υγιή’’ και τα εφαρμόσαμε σε θεατρικές ομάδες ,
αθλητικούς συλλόγους , εταιρικά σχήματα και συλλόγους ιστορικών αυτοκινήτων και
παρατηρήσαμε εκπληκτικά αποτελέσματα.
1. Στα θεατρικά σχήματα διαπιστώθηκε ευκολότερη εκμάθηση του κειμένου και
καλύτερη λειτουργικότητα στην κατανόηση των βαθύτερων νοημάτων και
γαλούχηση ευθύνης έναντι του ακροατή και της γενικής φύσης των
προβλημάτων που αναλύονται και εκφράζονται μέσω του έργου που
ενσαρκώνει ο εκάστοτε ηθοποιός ή η συνολική ομάδα.
2. Στους αθλητικούς συλλόγους τα αποτελέσματα ήταν η εναρμόνιση της
θελήσεως του πνεύματος με την λειτουργική κινητικότητα του σώματος,
δραματική βελτίωση της κατανόησης των οδηγιών που λαμβάνουν οι
ασκούμενοι, έλλειψη των αρνητικών σκέψεων και προδιαθέσεων,
συνειδητοποίηση στόχων, την απορροφητικότητα νέων γνώσεων και φυσικά
της ζέσης μας για προσφορά στην κοινωνία και γενικά.
3. Στα εταιρικά σχήματα αυτό που παρατηρήθηκε πρώτα ήταν η αύξηση της
αποδοτικότητας, βελτίωση θέσεων στην αγορά, κοινωνικοποίηση αλλά και
βελτιστοποίηση της διείσδυση των σχέσεων του ανθρωπίνου δυναμικού και
εσωτερικά και εξωτερικά της εταιρείας, επίτευξη εταιρικών και στρατηγικών
στόχων, αντιμετώπιση και εξάλειψη διαφόρων εσωτερικών προβλημάτων και
τέλος συνειδητοποίηση ομαδικού πνεύματος με σκοπό την επιτυχία. Είναι
σημαντικό να τονιστεί πως η πλειοψηφία του ανθρωπίνου δυναμικού θέλησε
εκτός ωραρίου εργασίας να συνεισφέρει για το κοινό καλό και την
βιωσιμότητα της εταιρείας ή το συλλόγου.
Έτσι ένα άτομο που εφαρμόζει αυτά τα κομμάτια της κλασικής και πρακτικής
φιλοσοφίας, μεταμορφώνεται σε ένα συνειδητοποιημένο άνθρωπο, με γνώθις
εαυτόν, που αναγνωρίζει πως όλες οι επιλογές του έχουν επιπτώσεις, δεν είναι
δικαιωματιστής και κυρίως μπορεί να απελευθερωθεί από τον εγωκεντρισμό του, τα
νοητικά όρια που εφαρμόζει στον εαυτό του και τον περιορίζουν αλλά και να γίνει
αρωγός σε όλους τους κοινωνικούς κύκλους που ανήκει είτε αυτό αφορά το εταιρικό
- αθλητικό του περιβάλλον όπως αναφέρθηκε παραπάνω αλλά και στο κομμάτι της
οδικής του ασφάλειας. Θα έχει την υπομονή να μην παρκάρει σε διαβάσεις πεζών, να
μην αναπτύσσει ιλιγγιώδη ταχύτητα και να εφαρμόζει τον κώδικα οδικής
κυκλοφορίας όπως πρέπει χωρίς να χρειάζεται να αστυνομεύεται συνεχώς. Και
κυρίως όταν λόγω αμελείας ή λάθους δημιουργήσει ένα ατύχημα, θα μπορεί να
αναλάβει το βάρος των ευθυνών του και θα συνδράμει όσο το δυνατόν καλύτερα
στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Κλείνοντας θα ήθελα και πάλι να σας ευχαριστήσω για το χρόνο σας και την
υπομονή σας για το προαναφερθέντω πόνημα. Είναι καθήκον μας να θεωρώ να
προάγουμε την κλασική και πρακτική φιλοσοφία στις ζωές μας και στις ζωές των
συνανθρώπων μας ώστε να συνδράμουμε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο υπέρ του
κοινωνικού καλού ο καθένας στον τομέα ειδικότητας του, ιδιαίτερα στις μέρες που
διανύουμε.